fbpx

Blog

Video: Pět překážek (lednového) hubnutí

Novoroční předsevzetí se nejčastěji týkají hubnutí a změny životního stylu. Proč je naše motivace v lednu nejvyšší a proč nás ale hned záhy opouští? Ve videu se dozvíte 5 nejčastějších chyb, kterých se v lednu dopouštíme a kvůli kterým naše dobře míněné novoroční plány už koncem ledna končí.

Celý článek

Domácí hrnkový čokoládový pudink

Tenhle domácí pudink je tak snadný na přípravu a je opravdu znát rozdíl domácího a kupovaného. Na tento recept Vám stačí jen mléko (kravské či rostlinné), kakao, med, kvalitní čokoláda a kukuřičný škrob na zahuštění. A pak trpělivost nechat ho v lednici zatuhnout a nesníst ihned 🙂

Celý článek

Datlovo – kakaové kuličky se skořicí

Zdravé nepečené vánoční cukroví na poslední chvíli. Žádné máslo, cukr ani mouka. Tyhle kakaové kuličky jsou rychle hotové a pořebujete na ně jen 4 suroviny – přirozeně sladké sušené datle, semínka nebo ořechy, kakao a skořici.

Celý článek

Mandlová bezlepková očka

Tohle bezlepkové cukroví je krásně lehoučké, křehké a úplně bez bílé mouky a bílého cukru. Místo klasické mouky jsem použila kombinaci mandlové a rýžové mouky. Doslazené je medem a domácí marmeládou.

Celý článek

Reflex.cz: Rozhovor na téma Posedlost jídlem je nemoc

V rozhovoru pro Reflex mluvím o poruchách příjmu potravy a posedlosti zdravou výživou, proč je těžké s poruchou žít, jak se k psychickým nemocem staví zdravotnictví a spoustu dalšího. Jsem vděčná, že můžu o této problematice veřejně mluvit.

Celý článek

Medová vánočka

Tuhle odlehčenou vánočku dělám každý rok a nejraději jí mám ke snídani s máslem a domácí marmeládou. Peču jí obvykle ze špaldové celozrnné mouky, ale zkoušela jsem péct i z bezlepkové směsi na pečení a dopadla také úžasně. 

Celý článek

Svačíš, svačím, svačíme – tipy pro děti i dospělé

Také často řešíte, co svým dětem připravit ke svačině, aby to bylo zdravé a zároveň i chutné? Dětský a dospívající organismus je neustále ve vývinu a potřebuje tak pravidelný přísun energie a živin. Svačiny dopoledne i odpoledne jsou tak důležitou součástí celkově vyváženého jídelníčku dětí i dospělých.

Celý článek

Tři skryté příčiny ženského tloustnutí

Za ty roky práce se ženami jsem objevila tři skryté příčiny, proč se nám nedaří hubnout a žít zdravě. Jde o únavu, stres a strach. Tyto pocity mají jedno společné a důležité pro hubnutí – máme při nich zvýšenou produkci stresových hormonů, které podporují ukládání tuků a zvyšují chutě na sladké a tučné. Proto se může stát, že i když se snažíte jíst...

Celý článek

Dýňové hrnkové muffiny

Upečete si tyhle voňavé podzimní dýňové muffiny s dýňovými semínky a skořicí. Recept je jednoduchý, potřebujete jen hrnky a lžíce na odměřování. Oslazené jsou datlovým sirupem, jsou nízkotučné a ze špaldové celozrnné mouky. Použila jsem dýni Hokkaido, která se nemusí loupat a díky ní budou muffiny krásně vláčné, plné vlákniny a betakarotenu.

Celý článek

Hrušková povidla s třtinovým cukrem i bez cukru a makové lívance

Hrušková povidla a makové lívance jsou skvělou kombinací na snídani. Hrušková povidla jsem tentokrát zkusila upéct v troubě, protože takhle jsou povidla hotová do hodinky a protože jsem měla obrovskou chuť na pořádný pravý karamel, tak jsem použila třtinový cukr. Komu cukr vadí a chtěl by vyzkoušet bezcukrovou variantu povidel, tak přikládám druhý recept níže.

Celý článek